Popularni postovi

Čaj za bakterije

Bakterije napadaju i spermatozoide.Jedan se čovjek obratio ljekaru meilom zbog problema ali ljekar mu nije odgovorio,kako se sve završilo ili kako bi se moglo završiti,da vidimo o čemu se tu radi:
Pacijent je naveo:"lijecim se od upale mokracnih kanala vec 9 mjeseci .. dobio sam razne antibiotike i dok god pijem antibiotik meni je dobro cim prestanem meni opet simptomi pocnu .. a simptomi su ucestalo pecenje i previse žut urin…kada bi god radio nalaze mokrace i ultra zvuk sve je uredno bilo .. promijenio sam 4 urologa dok nisam nasao jednog koji mi je predlozio da uradim spermokulturu i nalaz je pokazao (Staphylococcus aureus u velikom broju).. i sad sam dobio terapiju ciprofloxacina 28 dana da pijem.. i proslo je 15 dana ja neosjetim nikakvo poboljsanje … sta da radim doktore imate li kakav prijedlog."
Problem je imao moj poznanik slično ili isto neznam riješio je ovo nekim čajem kupljenim kod travara.Čaj je za čišćenje organizma i najviše služi ženama kod neplodnosti ali pokazalo se da i muškima može pomoći,dobro je nekada od žene ukrasti neki čaj za žene i popiti.Malo šale ali i zbilje.Može se ovaj čaj nabaviti pa ako pomogne dobro i jest.

tags:bakterije,Staphylococcus aureus,spermatozoidi,mokraćni kanali,upala,čaj,

No comments:

Post a Comment