Popularni postovi

Feritin i neplodnost


Feritin  može biti nizak toliko da dođe do neplodnosti ili spontanog .Iskustva nekih osoba su tu,kako riješiti da feritin bude u normali iako željezo zna biti u normali.Uz ovo mnoge žene rade i hemoglobin i tako ljekari uspostave dijagnozu da je feritin krivac za neplodnost ili  spontani.Tu su isusktva žena pa evo jedan citat:"Prije točno godinu dana bila sam na sistematskom i željezo mi je bilo ispod 4, a hemoglobin 90, ljekar mi je rekao neka uzimam željezo i to je to. Tada smo već skoro godinu dana radili na bebi i bila sam na jednim konzultacijama kod dr. i on mi je prvi upozorio da te nalaze... da sa takvim hemoglobinom mogu završiti na transfuziji a da i ako ostanem trudna da nema šanse da iznesem trudnoću.Nakon toga sam dva tjedna dobivala intarvenozno željezo (jer sa bilo kakvim preparatima nema šanse da ga nadoknadim jer sam imala i jako obilne menst.). Idući mesec sam ostala tr.  ( na žalost sponatni u 10-om tjednu)
ALi nakon sponatnog odmah drugi ciklus nova trudnoća i evo me u 34-om tjednu.Cijelo vrijeme pijem Kendural C (tablete kojih ima za kupit samo na Dolcu i već u sebi sadrže vitamin C koji veže željezo i oni mi jedino nisu teško sjedali na želudac).
Feritin nisam nikad ja mislim provjeravala, ali sada znam da se željezo ne može promatrati samo za sebe, uvijek u kombinaciji sa hemoglobinom i kod mene je očito imalo veliki utjecaj na začeće."

Ovakvih primjera je mnogo,zato bi buduće majke trebali kontrolisati željezo,feritin i hemoglobin kako prije tako i u toku trudnoće.Neke žene ne mogu podnijeti sam heferol ili ferum ili neki drugi lijek za željezo, zato bi ovaj Kendural C mogao pomoći kod tog problema.

tags:labaratorijski nalazi,trudnoća,žene,feritin,neplodnost,

No comments:

Post a Comment